Kolekcia
Grooming Effect predstavuje vôňu pre športovo založených mužov, ktorí vyznávajú aktívny životný štýl. Toaletná voda je doplnená o produkty starostlivosti o pleť, fúzy a telo.
Papraďová a orientálna vôňa pre mužov so sviežim ananásom, citrusmi a lístkami fialiek s nádychom korenia, prebudí vaše zmysly. Ľahké pižmo a drevité tóny sa miesia s hrejivou vanilkou v základe. Vôňu vytvoril parfumár Clement Gavarry zo spoločnosti Firmenich.
Zloženie vône:Hlava: grep, ananás, mandarínka, badián
Srdce: šalvia, rozmarín, kvet fialky
Základ: pižmo, vanilka, ambrox, drevo Guaiac, santalové drevo
Značka
Guess je známa ako americká odevná spoločnosť. Okrem oblečenia, ktoré sa vyznačuje vysokou kvalitou, je táto značka preslávená aj svojimi módnymi doplnkami, šperkami a v neposlednom rade aj parfumami. Bola založená v roku 1981 a pôsobí vo viac ako 100 krajinách sveta. Po celú dobu si táto značka udržuje špičkový image. Je symbolom mladistvého, sexy a dobrodružného životného štýlu. Je inšpirovaná francúzskou eleganciou a nekonvenčným kalifornským štýlom života.