Pánska vôňa Guess Uomo zdôrazní sebavedomie moderného muža, ktorý túži prežiť život v nekonečnej vášni. Je určená mužom, ktorí žijú prítomnosťou, sú vnímaví, tolerantní a s veľkou dávkou odvahy sa snažia porušovať všetky konvencie. Toaletná voda Uomo zachytáva magnetické sebavedomie muža. Je vysoko návyková.
Guess Uomo je ambrovo papradinová vôňa s citrusmi pulzujúcimi v horných a stredných tónoch. Skrýva v sebe svieže tóny kvetov a intenzívneho korenia. Po nich prichádza hrejivá zmes tmavého dreva a zmyselná ambra, ktorá dodáva vôni sladkastý a dlhotrvajúci finiš.
"Muž, ktorý nosí značku GUESS, miluje klasickú mužnosť, ale zároveň zvýrazňuje svoju osobnosť modernou sviežosťou." hovorí parfumérka Takasago, Linda Chinery.
Zloženie
Hlava: grapefruit, kardamóm, levanduľa
Srdce: šalvia, šafrán, pelargónia
Základ: tmavé drevo, benzoin, jantár
Design obalov je inšpirovaný talianskou architektúrou. Elegantná čierna, mramorovaná krabička obsahuje umelecky navrhnutý flakón z priesvitného skla s klasickými čiernymi akcentami a logom Guess Uomo.
Kampaň inšpirovaná skupinov mladých elegánov zachytáva zvodnú mužnú energiu vône Guess Uomo. Zobrazuje talianske modely: Mattia Narducci, Stefano Sala a Alex Dellisola. Kampaň bola fotená v ikonickom Caesars Palace v Las Vegas objektívom fotografky Tatiany Gerusovej. Odhaľuje liberálne sebavedomie klasického moderného muža Guess, ktorý si užíva život naplno.
Značka Guess je známa ako americká odevná spoločnosť. Okrem oblečenia, ktoré sa vyznačuje vysokou kvalitou, je táto značka preslávená aj svojimi módnymi doplnkami, šperkami a v neposlednom rade aj parfumami. Bola založená v roku 1981 a pôsobí vo viac ako 100 krajinách sveta. Po celú dobu si táto značka udržuje špičkový imidž. Je symbolom mladistvého, sexy a dobrodružného životného štýlu. Je inšpirovaná francúzskou eleganciou a nekonvenčným kalifornským štýlom života.