Naši zákazníci sú pre nás najdôležitejšie, preto s nimi chceme byť v kontakte.
Radi sa s Vami počujeme, napíšeme si alebo sa osobne stretneme.
Získajte skúseného partnera, o ktorého sa môžete oprieť. Pomôžeme vám posunúť starostlivosť o krásu vašich klientov na vyššiu úroveň.
Spolupracujte s nami.
s Karl Ikonik
Parfumy Karl Lagerfeld logicky nadväzujú na tvorbu dnes už ikonického módneho dizajnéra. Jeho vône zosobňujú skutočný magnetizmus muža a ženy, pocit sily sebadôvery a túžby.
Vydajte sa na obľúbené miesta Karla Lagerfelda. Miesta, kde tvoril, žil a pracoval. Každá vôňa predstavuje jednu ulicu a jednu špecifickú vôňu miesta.
Ochutnajte odvážne a nadčasové vône pre ženy a mužov podľa slávneho návrhára
Legendárny návrhár vône ušil zo vzácnych ingrediencií. Jeho cieľom bolo vytvoriť šatník esenciálnych vôní.
Ako vám môžu parfumové skupiny pomôcť pri výbere toho správneho parfumu? V tomto blogu zistíte, čo znamená „rodina vôní“.
Karl Lagerfeld patrí k najuznávanejším módnym návrhárom vôbec. Niektorými obdivovaná, pre iných kontroverzná osobnosť sveta módy. Oficiálne sa narodil v nemeckom Hamburgu 10. septembra 1933 (sám dátum narodenia nikdy nepriznal). Vogue o ňom napísal: "Je jedinečným interpretom nálady okamžiku".
"Môj život je ako science-fiction"
Otec, uznávaný obchodník, ktorý vďaka technológii kondenzovaného mlieka, ktorú ako prvý úspešne predstavil v Nemecku, zhromaždil slušný majetok. Staršia sestra Martha "polovičná" sestra Thea, spoločne s matkou, špičkovou huslistkou, vytvorili Karlovi zdravý domov. Domov, kde u večerného stola nechýbala religiózna filozofia.
Túžba po móde, bola už v malom Karlovi, keď si vystrihoval postavy z módnych časopisov. V iba 14 rokoch dochádza k záveru, že jeho kariéra musí začať mimo Nemecka. S požehnaním rodičov odchádza do Paríža. Dva roky posiela skice a vzorky látok do rôznych súťaží, až jedného dňa víťazí v kategórii plášťov. Stretáva sa s ďalším výhercom a budúcim kamarátom Saint Laurentem.
Veľmi krátko na to nastupuje na plný úväzok k Pierre Balmainovi, spočiatku ako junior asistent a následne ako učeň. Tri vyčerpávajúce roky tvrdo pracuje, až dostane ponuku od konkurencie, na pozíciu kreatívneho riaditeľa.
Módny návrhár, fotograf, spisovateľ, ... Karl Lagerfeld
Je to dobrá práca, ktorá mu zaistí možnosť navrhovať kolekcie pre Chloe, Fendi a ďalších. Je prijatý do sveta módneho priemyslu, vďaka jeho novátorstvu a zmyslu pre okamih. Nápady pre svoje modely však rád hľadal aj na blších trhoch.
Jeho sila je vo výkonnosti a efektivite. Je mužom, ktorý publikuje mnoho kníh, fotograf, ktorého editoriály sú súčasťou mnohých časopisov a mimo tento koncert zručností je návrhárom pre Karl Lagerfeld, Tommy Hilfiger, Chanel a Fendi a ďalších.
V osemdesiatych rokoch minulého storočia sa stáva hlavnou hviezdou sveta módy. Média ho priam zbožňujú pre jeho meniaci sa vkus a spoločenský život. Často je videný s inými hviezdami vtedajšej doby, medzi ktoré patrí i Andy Warhol, hlavná postava pop artu a Karlov veľmi dobrý priateľ.
Jeho reputácia je jedinečná. Dokáže navrhovať pre iné značky celkom odlišnú módu a to vie len máloktorý návrhár. Na počiatku roku 1980 sa mu podarí skutočne husársky kúsok. Svojou kolekciou navráti Chanel, v tej dobe takmer mŕtvu značku, na výslnie.
V roku 1984 rozbieha vlastnú firmu, ktorá má vo svojej vízii "intelektuálnu zmyselnosť". V priebehu rokov sa značka profiluje ako vysoko kvalitné krajčírstvo s ručne šitými kúskami v jasných farbách. V roku 2005 ju predáva firme Tommy Hilfiger.
Posledné roky svoju tvorivú činnosť uplatňuje na poli filmu, fotografie. V roku 2011 navrhuje okuliare pre švédsku firmu Orrefors. Jeho diár je stále nabitý. Toho istého roku stihne ešte navrhnúť aj kolekciu pre Macy.
"Čo sa mi páči najviac? Robiť to, čo som ešte nerobil." Karl Lagerfeld
Ako hovorí, „parfum je ako móda pre váš nos...” Obe nové vône úplne vystihujú ducha Karla Lagerfelda a sú esenciou jeho moderného ducha a jeho predstáv o svete módy a designu. Karlovi sa podarilo vytvoriť štýl, ktorý je prístupný všetkým.
"nes nie je móda len o oblečení. Je to celok. Nie sú len doplnky alebo okuliare, ale taktiež vôňa. Pre značku je dôležité mať vlastný rad parfumov, ktorá ju stelesňuje. Vôňa je rovnako dôležitá časť módy ako oblečenie."
V jednom obrázku je viac emócií než v tisícke slov. Tak prečo to nevyužiť! Slávny návrhár stále dokáže neuveriteľne prekvapiť. Vytvoril vlastný digitálny jazyk.
Ten nový od je cool !
Nájdite si cestu do salónu krásy. Naše partnerské salóny sa o vás budú starať s láskou. Učíme ich tie najlepšie pracovné postupy k starostlivosti o pleť a pokožku tela. Učíme ich poznať vaše problémy a riešiť ich. Zverte sa im a pomôžu vám zachovať si a získať krásnu a zdravú pleť..
Pre všetky partnerské salóny
WEBOVÁ PREZENTÁCIA ZDARMA
Ivon se pohybuje ve světě parfémů a kosmetiky řadu let. Oblíbila si parfémy, za kterými se skrývá zajímavý příběh. O svěřené značky se stará se vší láskou.
Chceme vás rozmaznávať najlepšou ponukou a obsahom. Cookies nám pomáhajú zabezpečiť bezchybný chod stránok a zistiť, čo vás najviac zaujíma. Ďakujeme, že nám pomáhate zlepšovať naše služby.
Súhlas môžete odmietnuť tu
Tu máte možnosť prispôsobiť si súbory cookies podľa kategórií, v súlade s vlastnými preferenciami.
Technické cookies sú nevyhnutné pre správne fungovanie webu a všetkých funkcií, ktoré ponúka. Sú zodpovedné mimo iné za uchovanie produktov v košíku, zobrazovanie zoznamu obľúbených.
Analytické cookies nám umožňujú merať výkon nášho webu a našich reklamných kampaní. S ich pomocou určujeme počet návštev a zdroje návštev našich internetových stránok. Reklamné cookies používame my alebo naši partneri, aby sme vám mohli zobraziť vhodné obsahy, alebo reklamy či už na našich stránkach, alebo na stránkach tretích subjektov.
Súbory cookies a ďalšie technológie používame taktiež k tomu, aby sme prispôsobili náš obchod potrebám a záujmom našich zákazníkov a pripravili tak pre vás výnimočné nákupné skúsenosti.
Sensualité a partneri potrebujú Váš súhlas k využitiu jednotlivých dát, aby Vám mimo iné mohli ukazovať informácie týkajúce sa Vašich záujmov.