Ikonické oblečenie inšpirované športom
Na mnoho rôznych spôsobov. V roku 1933 pomohol priemyselník André Gillier Renému Lacosteovi vyvinúť pletené špeciálne tenisové tričko, ktoré Lacoste navrhol. Táto polokošeľa bola biela s vyšitým emblémom krokodíla na hrudi. Na takýto krok sa dovtedy nikto neodvážil a jeho priatelia sa ho snažili odradiť. René Lacoste však trval na svojom. Tak sa po prvýkrát zrodil symbol krokodíla ako logo.
Univerzálny. Avantgardný. Krokodíl Lacoste je umelecké dielo. Od toho, ktorý navrhol Robert George, až po dnešné logo. Jeho význam a jasný postoj však pretrvávajú už roky. To je sila loga, ktoré sa zapísalo do histórie. Jemný krokodíl prechádza rukami dizajnérov a vyvíja sa rok čo rok. Výsledok? Podmanivý symbol, ktorý presahuje hranice kultúr. A prekonáva čas.
Značka Lacoste prináša športovo-elegantnú dynamiku v nadčasovom štýle. Ponúka nielen oblečenie, ale aj obuv, kabelky, okuliare, parfumy a ďalšie doplnky. René Lacoste nikdy nepoľavil vo svojej túžbe vymýšľať. Neustále sa usiloval o uvoľnenú eleganciu a vytvoril skutočne symbolický šatník. Duch značky Lacoste vyjadruje moderný francúzsky štýl inšpirovaný tenisom a golfom.
Od tenisu po parfémy Lacoste
Prvá vôňa pod značkou Lacoste uzrela svetlo sveta v roku 1984. Láska k pohybu, taká typická pre zakladateľa značky, sa stále odráža pri tvorbe všetkých nových parfémov. Ich charakteristickým znakom je prirodzená elegancia, ľahkosť, uvoľnenosť a nadčasovosť. Dámske a pánske vône sú svieže, originálne a v štýlovom flakóne. Možno ich kombinovať s akýmkoľvek oblečením.